Reconeixement i incorporació a l'expedient de crèdits optatius per activitats universitàries Secretaria de la Facultat de Ciències

Logo Secretaria de la Facultat de Ciències   Secretaria de la Facultat de Ciències
Secretaria de la Facultat de Ciències

L'alumnat podrà sol·licitar la incorporació a l'expedient de grau un màxim de 6 crèdits optatius corresponents a:

1. Quan s'hagen completat els 6 crèdits corresponents a aquest tipus d'activitats.
  2. Quan s'estiga en condicions de finalitzar els estudis en eixe curs acadèmic mateix o es vulga traslladar l'expedient a un altre centre o estudi, cas en el qual podran ser menys de 6.

1. A través d'UACloud - eAdministració - Instància Genèrica (e-Administració). S'ha d'indicar l'assumpte: INCORPORACIÓ DE CRÈDITS OPTATIUS PER ACTIVITATS, i adjuntar la fitxa dels cursos que figura en UACloud - Expedient acadèmic - Consultar - Expedients - Cursos especials - Fitxa informativa de cursos d'especialització.

2. En cas que l'activitat que es vulga incorporar no estiga reflectida en UACloud de l'estudiant, s'haurà d'aportar en la Secretaria original i còpia del DIPLOMA o CERTIFICAT acreditatiu d'aquesta activitat.