Secretaria de la Facultat de Ciències

Programes i plans d'estudi que han de fer efecte en l'estranger

Si necessites legalitzar els Programes i el Pla d'Estudis (prèviament al reconeixement de signatures), has de sol·licitar en la Secretaria de la Facultat un document que done fe que els programes són els impartits en la Facultat i han sigut cursats per la persona interessada.

Has de tenir en compte que qui marca la documentació que cal lliurar al Ministeri (i la forma i manera de fer-ho) en aquests casos és el propi Ministeri que hi corresponga.  És per això que et recomanem que consultes i t'assegures de què necessites exactament abans de començar aquest tràmit.

Com a norma general, has de presentar en la Secretaria:

En la Secretaria es procedirà a comprovar(1) que el dossier acadèmic es correspon amb la informació que hi consta sobre l'alumne/a en aquesta Facultat. Posteriorment segellarà i numerarà totes les pàgines i certificarà/farà constar/diligenciarà que els programes són els impartits en la Facultat i han sigut cursats per la persona interessada.

(1) Si en el procès de revisió es comprova que algún document no coincideix amb la informació que hi consta en aquesta Secretaria sobre l'expedient acadèmic de l'alumne/a, li retornarem (i indicarem les incongruències) perquè la persona interessada l'esmene i ens el torne a lliurar degudament rectificat.

En el termini de tres dies hàbils podràs arreplegar el dossier. Hauràs d'identificar-te amb el DNI/NIE/Passaport o TIU, o autoritzara ((doc, pdf) una altra persona perquè realitze el tràmit (la persona autoritzada haurà de presentar l'autorització, una còpia del DNI del/de la interessat/a i el seu DNI)

Més informació

Si no disposes dels programes de les assignatures, pots consultar la nostra pàgina sobre "Com aconseguir els programes de les assignatures que he cursat"

Tornar a "Tràmits administratius i impresos"