Sales d'automatricula i atencio telefonica Secretaria de la Facultat de Ciències

Logo Secretaria de la Facultat de Ciències   Secretaria de la Facultat de Ciències
Secretaria de la Facultat de Ciències

Sales d'automatricula i atencio telefonica

La Universitat d'Alacant ofereix un SERVEI D'INFORMACIÓ TELEFÒNICA (965909900 / correu electrònic teleinfo@ua.es) per a informar sobre la preinscripció i la matrícula durant el període comprès entre el 3 de juny i el 20 de setembre, en horari continuat de dilluns a divendres, de 09.00 a 19.45 h, excepte el mes d'agost.

Sales d'automatrícula

La Universitat d'Alacant també disposa d'aules d'informàtica de lliure accés que podran utilitzar-se per a fer la matrícula. Aquestes aules estan detallades en la taula següent i durant l'horari d'ús exclusiu de matrícula hi haurà becaris i becàries que ajudaran a solucionar qualsevol tipus de dubte que es puga generar en fer la matrícula.

Horaris i ubicació de les Sales d'Automatrícula:

• Període
  • Horari (*)
  • Lloc
  • Estudis impartits per:
Del 15 al 18 de juliol

De 09:00 a 14:00 h.

Biblioteca General

Facultat de Ciències

Facultat de Ciències de la Salut

Facultat de Dret

Edifici Germà Bernàcer

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

Facultat d'Educació

Facultat de Filosofia i Lletres

Escola Politècnica Superior

14:00 a 20:00h.

Biblioteca General

Tots els centres

* IMPORTANT: El dia 18 de juliol només es podrà fer la matrícula fins a les 13.00 hores amb la finalitat de poder realitzar el procediment de moviment de llistes de l'endemà, per la qual cosa eixe dia l'horari de les Sales d'Automatrícula serà fins a les 13 hores.

Plànol del Campus