Represa estudis Secretaria de la Facultat de Ciències

Ir a contenido Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Realizar búsqueda
Menú
Centres
Logo Secretaria de la Facultat de Ciències   Secretaria de la Facultat de Ciències
Secretaria de la Facultat de Ciències

Represa estudis

 

 

 

 

La persona sol·licitant haurà de complir la Normativa de permanència i continuació en estudis de grau.

La represa dels estudis de grau que es van abandonar requereix d'una SOL·LICITUD PRÈVIA: Doc / Pdf

 

Del 3 al 8 de setembre de 2020.

  • PAS 1:
  • Assignació de cita per a la matrícula

Si la teua sol·licitud és aprovada, el personal de la Secretaria de la Facultat de Ciències et donarà cita, del 3 al 8 de setembre, per a fer la matrícula en el grau a què accedeixes.

La matrícula es realitza pel programa d'automatrícula en UACloud < Matrícula al qual s'accedeix mitjançant el teu compte de correu electrònic institucional (Xxx@alu.ua.es) i contrasenya. En l'enllaç següent pots generar la contrasenya: https://cvnet.cpd.ua.es/gestident/claveacceso/solicitar/es.

IMPORTANT. La Universitat sempre contactarà amb tu a través del correu insitucional (Xxx@alu.ua.es). No oblides consultar-ho sovint a través de Webmail. Pots redirigir-lo a un correu personal.

  • PAS 2:
  • Automatrícula

 

Fes-ho ABANS de matricular-te. No has de matricular-te de les assignatures de les quals sol·licites reconeixement.

A partir de l'hora i dia que tingues assignat en la teua cita, podràs accedir a UACloud < Matrícula < Iniciar/modificar per a fer la  matrícula.

Des d'aquest moment i fins a l'acabament del període de matrícula (23.59h del 8 de setembre) pots modificar la matrícula tantes vegades com vulgues.

El sistema mateix genera un justificant de matrícula: UA-Cloud > Matrícula < Justificant.

 

 

Selecciona "Pagament únic i en efectiu" per a validar la matrícula. En el termini de matrícula, podràs canviar a pagament domiciliat, introduint i imprimint l'ordre de domiciliació bancària en Automatrícula. Si ja ha acabat el termini, introdueix el compte en UACloud > Matrícula > Matriculació > Domiciliació

VALIDA la matrícula i presenta la documentació justificativa.

La presentació de documentació es farà de manera telemàtica mitjançant UACloud - eAdministració - Tràmits - Acadèmics - Lliurament de documentació de matrícula.

No podràs matricular-te d'assignatures noves de cursos superiors. Selecciona la/s assignatura/s de formació bàsica.