Canvi de grau dins de la Facultat de Ciències Secretaria de la Facultat de Ciències

Logo Secretaria de la Facultat de Ciències   Secretaria de la Facultat de Ciències
Secretaria de la Facultat de Ciències

Canvi de grau dins de la Facultat de Ciències

El canvi d'un grau a un altre dins de la Facultat de Ciències  REQUEREIX UNA SOL·LICITUD PRÈVIA.

El requisit és que tingues aprovat el primer curs complet d'algun dels graus següents de la Facultat de Ciències: Biologia, Ciències del Mar, Geologia, Matemàtiques, Òptica i optometria i Química. En aquest cas es pot accedir directament, prèvia sol·licitud, a segon curs d'un altre grau en aquesta Facultat.

La sol·licitud es realitza a través d'UACloud > eAdministración > Instància genèrica

Del 3 al 8 de setembre. Pots també consultar el teu termini de matrícula en UACloud < matrícula < matriculació < consultar termini

• PAS 1:
  • Assignació de cita per a la matrícula

Si la teua sol·licitud és aprovada el personal de la Secretaria de la Facultat de Ciències et donarà cita, del 3 al 8 de setembre, per a fer la matrícula en el grau nou al qual accedeixes.

La matrícula es realitza pel el programa d'automatrícula en UACloud < Matrícula al qual s'accedeix mitjançant el teu compte de correu electrònic institucional (Xxx@alu.ua.es) i contrasenya. En l'enllaç següent pots generar la teua contrasenya: https://cvnet.cpd.ua.es/gestident/claveacceso/solicitar/es.

IMPORTANT. La Universitat sempre contactarà amb tu a través del correu insitucional (Xxx@alu.ua.es). No oblides consultar-lo sovint a través de Webmail . Pots redirigir-lo a un correu personal.

• PAS 2:
  • Automatrícula

Fes-ho abans de matricular-te. No has de matricular-te de les assignatures de les quals sol·licites el reconeixement.

A partir de l'hora i dia que tingues assignat en la teua cita, podràs accedir a UACloud < Matrícula < Iniciar/modificar per a fer la matrícula.

Des d'aquest moment i fins a la finalització del període de matrícula (23.59h. del 8 de setembre) pots modificar la matrícula tantes vegades com vulgues.

El sistema mateix genera un justificant de matrícula: UA-Cloud > Matrícula < Justificant.

Selecciona "Pagament únic i en efectiu" per a validar la matrícula. Dins del termini de matrícula, podràs canviar a pagament domiciliat, introduint i imprimint l'ordre de domiciliació bancària en Automatrícula. Si ja ha finalitzat el termini, introdueix el compte en UACloud > Matrícula > Matriculació > Domiciliació

VALIDA la matrícula i presenta la documentació justificativa

La presentació de documentació es farà de manera telemàtica mitjançant UACloud - eAdministració - Tràmits - Acadèmics - Lliurament de documentació de matrícula.

No podràs matricular-te d'assignatures noves de cursos superiors. Selecciona l'assignatura o assignatures de formació bàsica.

> INICI Matrícula Graus