Canvi de grup Facultat de Ciències Secretaria de la Facultat de Ciències

Logo Secretaria de la Facultat de Ciències   Secretaria de la Facultat de Ciències
Secretaria de la Facultat de Ciències

Canvi de grup Facultat de Ciències

Sol·licitud Curs 2019-20:

• TERMINI DE SOL·LICITUD on line:
  • Del 27 al 30 de gener de 2020. No s'admetran sol·licituds fora de termini.

• Has d'emplenar un únic formulari i incloure en ell totes les assignatures de les quals vols sol·licitar canvi de grup. Abans d'accedir al formulari és important llegir amb atenció les INSTRUCCIONS i seguir els següents PASSOS:

1. Selecciona el GRAU en el qual estàs matriculat/a per a conèixer la distribució de grups de la titulació per curs i assignatura.

2. Emplena el formulari de sol·licitud que et corresponga:

Una vegada enviat el formulari, rebràs un correu electrònic de confirmació en el teu compte institucional Xxx@alu.ua.es

• Si vols modificar el formulari de sol·licitud per a afegir o llevar alguna assignatura o grup pots recuperar el formulari i modificar-ho fins a 5 vegades. Per tant, si has fet alguna modificació, les anteriors quedaran invalidades i només tindrà validesa l'última.

Resolució

La resolució dels canvis de grup estarà condicionada a la capacitat de les aules i a l'equilibri del nombre d'alumnat en els grups de docència.

IMPORTANT: cada estudiant ha d'assistir a les classes del grup assignat, en cas contrari no tindrà accés als recursos disponibles en UACloud ni el professorat podrà avaluar-li.

• RESOLUCIÓ PROVISIONAL: 5 de febrer de 2020
  • RECLAMACIONS: 6 i 7 de febrer de 2020.

• Imprès de reclamació:         -
  • RESOLUCIÓ DEFINITIVA: 10 de febrer de 2020.