ACCÉS ALS ESTUDIS DE LA FACULTAT DE CIÈNCIES Secretaria de la Facultat de Ciències

Logo Secretaria de la Facultat de Ciències   Secretaria de la Facultat de Ciències
Secretaria de la Facultat de Ciències

ACCÉS ALS ESTUDIS DE LA FACULTAT DE CIÈNCIES

ACCÉS A UN GRAU

ACCÉS A UN MÀSTER

La Preinscripció universitària és el procediment administratiu mitjançant el qual les universitats públiques assignen les places de nou ingrés atenent, únicament, als criteris objectius d'admissió.

Si no tens 30 crèdits superats i reconeguts (no solament superats), en aquest cas hauràs de fer la preinscripció

El requisit és tenir aprovat el primer curs complet dels graus següents de la Facultat de Ciències: Biologia, Ciències del Mar, Geologia, Matemàtiques, Òptica i optometria i Química. En aquest cas es pot accedir-hi directament, prèvia sol·licitud, a segon curs dels mateixos graus en aquesta Facultat.

Termini de sol·licitud: del 3 al 6 de setembre. La sol·licitud es realitza per > UACloud > eAdministració > Instància genèrica