Programes de Mobilitat Nacional i Internacional

BENVINGUT/da A LA WEB DE MOBILITAT
DE LA FACULTAT DE CIÈNCIES DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT

La Facultat de Ciències gestiona, en estreta col·laboració amb el Secretariat de Programes Internacionals i Mobilitat de la Universitat d'Alacant, un programa de mobilitat que integra totes aquelles actuacions els objectius de les quals són:

• Fomentar les accions d'internacionalització de la Universitat d'Alacant afavorint la mobilitat del col·lectiu universitari.
  • Facilitar l'aprenentatge d'idiomes per a ús docent i investigador.
  • Potenciar que els alumnes puguen completar la seua formació en altres Universitats nacionals o internacionals (Programes: SICUE/SENECA; DRAC; ERASMUS + ; MOBILITAT NO EUROPEA).
  • Permetre que els joves universitaris puguen realitzar estades en empreses en l'estranger, millorant així la qualificació dels universitaris (Programes: LEONARDO DA VINCI; IAESTE).

Les estades en altres Universitats tant nacionals com de l'estranger es desenvolupen en el marc d'un conveni subscrit entre la Universitat d'Alacant i cadascuna de les Institucions.

OPEMIL

Alacant (Spain)
c/e: qualitat.ciencies@ua.es

Tel: (+34) 96 590 9907 / (+34) 965 90 34 00 - ext. 2877