Xarrada informativa sobre Beques de Mobilitat i per a pràctiques a l'estiu Facultat de Ciències

Logo Facultat de Ciències   Facultat de Ciències
Facultat de Ciències

Xarrada informativa sobre Beques de Mobilitat i per a pràctiques a l'estiu

Dirigit a tot l'alumnat de la Facultat de Ciències

Inmaculada Sempere Pérez, Graduada en Química per la Universitat d'Alacant.

Guillermo Grindlay Lledó, Professor Titular Universitat. Departament de Química Analítica, Nutrició i Bromatologia.

Durant la vida universitària és important estudiar i aprendre les assignatures de la titulació en la qual estàs matriculat, però també és important començar a forjar un currículum que et diferèncie de la resta de graduats de la titulació quan vages a buscar treball.

En aquest sentit, la ponent Inmaculada Sempere, durant el temps que va estar estudiant en la UA, es va dedicar a cercar i sol·licitar tot tipus de beques per a poder finançar-se els estudis en centres de tot el món mitjançant els programes de mobilitat (Erasmus, Mobilitat Global). També va trobar beques per a fer pràctiques a l'estiu en centres espanyols o en llocs tan exòtics com l'Índia o el Japó. En la seua cerca, va trobar beques per a fer el Treball Fi de Grau en altres centres o per a iniciar-se en la investigació amb beques de col·laboració amb els departaments.

I una vegada finalitzat el Grau, ¿què?. Va trobar portals en els quals sol·licitar beques per a fer un màster, el doctorat o per a desenvoluparar pràctiques en empresa.

En la xarrada també participarà el professor Guillermo Grindlay que és un dels tutors de mobilitat de la Facultat de Ciències i que vos podrà assessorar sobre els passos que heu de seguir si voleu participar en algun programa d'intercanvi amb una altra universitat.