GLOBAL WOMEN'S BREAKFAST 2020. Dia Internacional de la Dona i la Xiqueta en la Ciència. Facultat de Ciències

Logo Facultat de Ciències   Facultat de Ciències
Facultat de Ciències

• DATA i HORA:

12 de febrer de 2020 a les 10.00h

• LLOC:

Club Social I, Universitat d'Alacant, Campus de Sant Vicent del Raspeig.

El Global Women's Breakfast és un esdeveniment global que promou la Unió Internacional de Química Pura i Aplicada (IUPAC), i que tindrà lloc el proper 12 de febrer.

Es tracta d'una trobada informal per a compartir experiències, idees i projectes obert a tota la comunitat universitària. Amb aquesta iniciativa, la IUPAC pretén crear les condicions necessàries perquè les dones puguen avançar en la carrera professional. És una oportunitat per a fer escoltar la teua veu i per a formar part d'aquesta xarxa global de dones en ciència.

Per correu electrònic a vr.investi@ua.es, amb indicació: