VIII Concurs de Microrelats Matemàtics Extensió Universitària Facultat de Ciències

Logo Extensió Universitària Facultat de Ciències   Extensió Universitària Facultat de Ciències
Extensió Universitària Facultat de Ciències

VIII Concurs de Microrelats Matemàtics

Dirigit a tot l'alumnat, antic alumnat, PAS i PDI de la Universitat d'Alacant, així com a l'alumnat i professorat de centres educatius d'Educació Secundària de la província d'Alacant, amb obres originals i inèdites i no premiades en anteriors concursos.

Categoria Microrelats en valencià

• PRIMER PREMI:

"On vulgues i imagines, jo t’ajudaré a recórrer la caminada. Anem junts! Arribarem fins llocs on les idees fan camins"

Autor: Javier Antonio Giménez Mañogil, profesor del Departamento de Química Inorgánica de la UA.

• 2n PREMI:

"Ja cavalca i travessa la matinada i abandona la tempesta. Demà serem vencedors. Demà vorem el sol"

Autora: Esther Peral Sempere, estudiante del IES Mare Nostrum d'Alacant.

• FINALISTES:

"Em miraves i ploraves. Tu buscaves i trobaves la situació, amor sense confessió. Així moria el teu últim bes callat"

Autora: Carolina Mariola Doménech Palacios, estudiante de la Universidad de Alicante.

"La llengua i l’orgasme. Tu, companya i utopista. Jo, paranoic brau. Junts, feliçment vius, farem el que aviat hem elegit"

Autor: Pascual Buigues Costa, estudiante de la Universidad de Alicante.

Categoria Microrrelatos en castellano

• PRIMER PREMIO:

"En sombras y promesas se ocultaba, y caminaba en silencio; para vivir esperando, para morir en las manos del tiempo"

Autor: Alejandro Gil Asensi, estudiante de la Universidad de Alicante.

• SEGUNDO PREMIO:

"El sosiego y silencio de rincones y montañas de colorido ocre crean emociones para soñar en tus besos más dulces"

Autora: Marina Pedruelo Iglesias, estudiante del Colegio Calasancio de Alicante.

• FINALISTAS:

"Yo suspiro. Y muriendo te acaricio y recuerdo en silencio. Como ángel, eternidad seré ahora. Te amo, cielo mío"

Autora: Andrea Ferré, estudiante de la Universidad de Alicante.

"Te extraño. Y momentos de alborozo y ademanes de caricias, amor, añoro. Enamorado solo ansío, al fin, estar muy juntos"

Autor: José María García-Reyes Comino, profesor del IES Pare Vitòria d'Alcoi.

"De salvaje a estático, de sosegado a poderoso: el profundo azul. Fiera contenida como magia. Es tan libre, que asusta"

Autor: Fabio Blanco Murillo, estudiante de la Universidad de Alicante.

"De repente, a mansalva, se pusieron a disparar. Un instante roto, luego oscuridad. Nada quedó en pie… ¡Nunca más!"

Autora: María Teresa Caballero Caballero, profesora del Departamento de Óptica, Farmacología y Anatomía de la Universidad de Alicante.

Històric edicions / 2015 / 2014 / 2013 /