VII Concurs de Microrelats Matemàtics Extensió Universitària Facultat de Ciències

Logo Extensió Universitària Facultat de Ciències   Extensió Universitària Facultat de Ciències
Extensió Universitària Facultat de Ciències

VII Concurs de Microrelats Matemàtics

MICRORELATS  PREMIATS 2015     Acta del jurado
  • CATEGORIA MICRORELATS EN CASTELLÀ

PRIMER PREMI

"Sed y frío. Y miedo. Abandonan su patria solos, sin ayuda, buscando, fatigados, tierras generosas. ¡Oye su voz clamando rota!"

Autora: Fuensanta Estremera Saura

IES Gabriel Miró (Orihuela)

SEGON PREMI

"Amo y solo a veces comprendo la verdad: quien ama nunca abandona, permanece siempre."

Autora: Mª Teresa Caballero Caballero

•  CATEGORIA MICRORELATS EN VALENCIÀ

PRIMER PREMI

"Por i mort i plors. Descobrim la trista París amb cares sagnants. Atemptats covards. Lluitarem per la pau anhelada."

Autor: Òscar Forner Gumbau

SEGON PREMI

"Sóc a casa i plore. Acatxapat de valent pense amb dolor. Emocions aflamades. Voldria esperança amb tu.

Mai lluitaré prou."

Autora: Teresa Pozo Rico

MICRORELATS FINALISTES 2015
  • CATEGORIA MICRORELATS EN CASTELLÀ:

"Fui y miré a Julia sonrojado, el fuerte deseo que hacía nuestros corazones temblar, reflejaba paz en sus verdosos ojos."

Autora: Ángela Campillo Alberola

"Fui a casa y jamás imaginaba el regalo dulce que sería hallarte esperando, hermosa, sonriente, con tu ser emanando amor."

Autor: David Martínez Pérez

"Fui a casa, y sentí abandonar mi fuerza fugaz, mis ganas profusas amainaron inertes, esperando tus "te amo" ansiados."

Autora: Irune Aguirre Gil

"Voy a ella, a París. Preguntas me vienen: ¿Desea Alá estos crímenes? Bellísima Francia, destruida, sin su luz, desolada está."

Autora: Helena Cabrera Tent

"Fue a amar y subió escalones de placer total sin saber rescatar silencios. Siempre recordará que no les quedaría nada."

"Ven, y goza a morir sintiendo mi cuerpo. Yaces con ganas quemando consignas morales. Enciendes hoy al que deseabas ayer."

"Van a misa y pecan. Confesará su pecado santo sin creer. Engañado reverendo, egoísta arzobispo...Por fe les perdonan todo."

Autor: José Carlos Montoyo Terol

• CATEGORIA MICRORELATS EN VALENCIÀ

"Mar o aire o terra. Convivint al nostre petit món tenim esperits, pardalets...Lliures criatures que un dia volarien, vola."

Autora: Nicole Victoria Zurita Round

"Més i prou i molts refugiats de països veïns. Res tenen, desitgen llibertat, demanen recuperar amb la pau dignitat nova".

Autor: Òscar Forner Gumbau

Podrà concórrer al concurs tot l'alumnat, antic alumnat, PAS i PDI de la Universitat d'Alacant, com també l'alumnat i professorat de centres educatius d'Educació Secundària de la província d'Alacant, amb obres originals i inèdites i no premiades en anteriors concursos.

Històric  edicions   / 2014  / 2013 /

INICI Sant Albert