XVIII Jornades d'Investigació Departamental Extensió Universitària Facultat de Ciències

Logo Extensió Universitària Facultat de Ciències   Extensió Universitària Facultat de Ciències
Extensió Universitària Facultat de Ciències

XVIII Jornades d'Investigació Departamental

Del 10 al 14 de novembre de 2014

*Avís: Per a sol·licitar els certificats de participació, heu de adreçar-vos a Jose Emilio Martínez je.martinez@ua.es, indicant en el correu el nom, el DNI, el departament i el títol del pòster.

Organitzades per l'Associació d'Antics Alumnes (Secció Ciències) amb la col·laboració de la Facultat de Ciències, les Jornades d'investigació departamental consisteixen en una exposició de pòsters la finalitat dels quals és donar a conèixer a l'alumnat de la Facultat de Ciències i, a la comunitat universitària en general, les línies de recerca i els projectes en què treballen professorat, alumnat de doctorat, becàries i becaris i col·laboradores i col·laboradors departamentals.

• Inscripció: fins a l'1/11/2014

• Lloc d'exposició:

Edifici Fase II de la Facultat de Ciències,

Planta baixa, passadís principal.