XVI Premis Jorge Juan de Matemàtiques Extensió Universitària Facultat de Ciències

Logo Extensió Universitària Facultat de Ciències   Extensió Universitària Facultat de Ciències
Extensió Universitària Facultat de Ciències

XVI Premis Jorge Juan de Matemàtiques

Acte de lliurament de premis: dia 27 de novembre a les 17.30, a la Sala de Juntes, edifici Fase II de Ciencias, planta 1a.

Tot seguit, a les 18.00h tindrà lloc la conferència "Galileo Galilei, un revolucionario observacional" i després una observació astronòmica  a càrrec de l'associació universitària ASTROINGEO.

BASES DELS PREMIS (25/09/2014)

Dues modalitats:

• Premis Jorge Juan de primer nivell.
  • Premis Jorge Juan de segon nivell.
Requisits, proves i matèries objecte d'examen:

Consultar les bases

Termini d'inscripció:

del 13 d'octubre al 6 de novembre de 2014.

Formulari d'inscripció

Fecha y horario de las pruebas

*ATENCIÓ: hauràs d'imprimir el document que genera el formulari quan estiga emplenat i l'envies, o bé el correu electrònic que rebràs a l'adreça que hi hages indicat, perquè hauràs de presentar-lo el dia de les proves juntament amb una fitxa informativa o un altre document que t'acredite com a alumne universitari o alumna universitària i el curs en el qual estàs matriculat.

Històric XV edición (2013)