Visita al Parc Natural de les Llacunes de la Mata i Torrevella Extensió Universitària Facultat de Ciències

Logo Extensió Universitària Facultat de Ciències   Extensió Universitària Facultat de Ciències
Extensió Universitària Facultat de Ciències

Visita al Parc Natural de les Llacunes de la Mata i Torrevella

EL PARC NATURAL. HÀBITATS EXTREMS.

Laguna La Mata Torrevella
Flamencs parc natural
Paisatge Parc Natural
Dunes parc natural
Logo of science classroom

(Clic sobre imatge per a ampliar)

El Parc Natural de les Llacunes de la Mata i Torrevella es troba a la comarca del Baix Segura i ocupa una part dels termes municipals de Guardamar del Segura, Torrevella, els Montesinos i Rojals.

Juntament amb els parcs naturals del Fondo i les Salines de Santa Pola formen un triangle d’aiguamolls d’una importància cabdal per al desenvolupament dels cicles biològics de nombroses espècies que l’utilitzen tant en les seues migracions com en la seua nidificació o hivernada.

El parc està format per dues llacunes separades entre si per un anticlinal anomenat El chaparral. Un canal uneix les dues depressions que, a més, estan comunicades de forma artificial amb el mar per mitjà d’altres dos canals coneguts com a acequiones, fet que conforma una unitat d’explotació salinera.
GUIA DEL PARC
INFORMACIÓ GENERAL
INFORMACIÓ SOBRE L'ACTIVITAT

Descobreix les característiques dels hàbitats del parc a través d'una ruta de 3,5Km guiada pel professor Carlos Martín Cantarino, director de l'Aula de la Ciència (UA).

Dissabte 15 de novembre, d'11.00 a 13.00h.

LLOC D'INICI: Centre d'Interpretació del parc natural.

XARRADA INICIAL a càrrec del professor Carlos Martín Cantarino, director de l'Aula de la Ciencia de la Universitat d'Alacant.

INSCRIPCIÓ: