VI Concurs de microrelats Matemàtics Extensió Universitària Facultat de Ciències

Logo Extensió Universitària Facultat de Ciències   Extensió Universitària Facultat de Ciències
Extensió Universitària Facultat de Ciències

VI Concurs de microrelats Matemàtics

Dirigit a tot l'alumnat, antic alumnat, PAS i PDI de la Universitat d'Alacant, com també a l'alumnat i professorat dels centres d'Educació Secundària de la província d'Alacant, amb obres originals i inèdites i no premiades en concursos anteriors.

MICRORELATS PREMIATS 2014

“Veo a mamá y lanzo fantasmas al viento. Formo con barro palabras, recuerdos, ternura. Solamente por su paz heredada vivo”

Autor: Juan Martín Bächle

"Fui y salí a mirar tranquila al cálido, verde mar. Sentí profunda esperanza, alegría, abrigando paz al ver amanecer, sola"

Autora: Pilar De la Vega Montero

"Dues i tres i molts corruptes. El fàstic creix més. Poder econòmic, comercial, polític castigats per no ser íntegres"

Autor: Òscar Forner Gumbau

"Era a Roma, i volia escapar-se de petits amors que volen llunyans, enamorats, feliços%u201D

Autora: Andrea García Pons

16 de desembre a les 17.00h., en el Sala de Graus Alfredo Orts (edifici d'Òptica).

En aquest acte s'impartirà la conferència:

"Les matemàtiques a través de la gran pantalla", a càrrec de JUAN MATÍAS SEPULCRE, professor del Departament d'Anàlisi Matemàtica de la Universitat d'Alacant.

Històric edició 2013
Microrelats premiats en totes les edicions del concurs