¿Qué hacer al terminar la carrera universitaria? Algunas sugerencias para la mejora de la inserción laboral Extensió Universitària Facultat de Ciències

Logo Extensió Universitària Facultat de Ciències   Extensió Universitària Facultat de Ciències
Extensió Universitària Facultat de Ciències

13 de novembre, a les 11.00h, a la Sala de Juntes de la Facultat de Ciències

Ponent: Rosa Mª Martínez Espinosa

Facultat de Ciències-UA

L'acabament dels estudis Universitaris es mira sempre amb alegria per la recompensa que s'obté quan s'acaba la titulació i amb por per la incertesa que suposa abordar el mercat laboral.

Aquesta xarrada pretén ser una pluja d'idees i un fòrum de discussió sobre pautes i estratègies a seguir per a afrontar amb garanties d'èxit la inserció en el món laboral. Es tractaran aspectes relatius a les entrevistes de treball, preparació de cartes de presentació i currículum vitae.

Rosa María Martínez Espinosa és Doctora en Biologia per la Universitat d'Alacant i professora titular de l'àrea de Bioquímica i Biologia Molecular en aquesta universitat.

Ha gestionat el programa de pràctiques externes i inserció laboral de la Facultat de Ciències durant 10 anys així com els programes de mobilitat en aquest centre durant 4 anys.

Ha participat en fòrums diversos sobre docència universitària i estratègies per a la millora de l'ocupabilitat.

A més, compta amb experiència com a avaluadora de projectes de R+D+i per a agències nacionals diverses.