Por qué hacer un doctorado y un post-doc, qué pasos dar Extensió Universitària Facultat de Ciències

Logo Extensió Universitària Facultat de Ciències   Extensió Universitària Facultat de Ciències
Extensió Universitària Facultat de Ciències

Por qué hacer un doctorado y un post-doc, qué pasos dar

17 de novembre, 18.00h. Lloc: Sala de Junts Facultat de Ciències- Fase II,planta 1ª

Néstor Guijarro Carratalá és llicenciat en Ciències Químiques y doctorat per la UA en 2013. La tesi doctoral, la qual va desenvolupar en el Departament de Química-Física de la UA, l'Imperial College de Londres i la University of Electro-Communications del Japó, es va centrar en l'estudi y optimització de cèl·lules solars de punts quàntics. Ara gaudeix d'una beca Marie Curie post doctoral en l’École Polytechnique Fédérale de Lausanne (EPFL) en el camp de la fotosíntesi artificial.

Ponent: Néstor Guijarro  Carratalá

École Polytechnique Fédérale de Lausanne

Tan bon punt s'acaba l'etapa que proporciona l'accés als cursos universitaris sorgeix la gran pregunta: quina carrera s'ha d'escollir, quina és més interessant, quina serà més profitosa, etc. A les portes d'obtenir el títol universitari reapareix aquesta situació, moltes voltes sense prou de coneixements per a jutjar què s'adapta millor a nosaltres, a la nostra manera d'ésser i a les nostres ambicions.

En aquesta xarrada es debatiran els avantatges que té el fet de desenvolupar un doctorat i de continuar amb un post-doc, enfront d'altres alternatives, i es mostrarà quins passos cal fer, no només en l'àmbit nacional, sinó també en el marc europeu, per a desenvolupar una carrera com a investigador independent.