"Marie Curie: una combinació excepcional de capacitat científica i qualitat humana". Extensió Universitària Facultat de Ciències

Logo Extensió Universitària Facultat de Ciències   Extensió Universitària Facultat de Ciències
Extensió Universitària Facultat de Ciències

20 de novembre, a les 10.00h, aula 0001 - edifici Fase II de la Facultat de Ciències

Fes clic sobre la imatge per a ampliar

Ponent: Pilar González Duarte

Llicenciada en Ciències Químiques per la Universitat de Barcelona (1967), Màster en Química per la Universitat de Michigan (Ann Arbor, EUA), Doctora en Química per la Universitat Autònoma de Barcelona, on esdevé Catedràtica de Química Inorgànica (1990).

És membre de l'Institut d'Estudis Catalans (Secció de Ciències i Tecnologia) des de l'any 2004.

Ha estat directora del Departament de Química Inorgànica (1977-1980) i coordinadora general de COU/PAAU de la UAB (1985-1990).

La seua tasca investigadora s'ha estès des de la química de coordinació fins a la química bioinorgànica.