Perfil d'especialització i professional Estudis de la Facultat de Ciències

Logo Estudis de la Facultat de Ciències   Estudis de la Facultat de Ciències
Estudis de la Facultat de Ciències

Perfil d'especialització i professional

Els estudis de postgrau obrin el camí per a l'obtenció del Grau acadèmic de Doctor.

El Màster en Optometria Clínica i Visió proporciona a l'alumnat la possibilitat de completar la seua formació, ampliant els seus coneixements i desenvolupant habilitats que li permeten una millor integració en el món laboral, afavorint d'aquesta manera l'accés a llocs de major responsabilitat.

En aquest màster oficial l'alumnat podrà optar a una gran varietat d'assignatures tant de clíniques com de cientificotècniques que li proporcionaran una formació ben completa per a poder integrar-se en qualsevol clínica pública o privada així com en qualsevol tipus d'empresa del sector òptic o oftalmológico.

Per a açò, la Universitat d'Alacant compta amb una Clínica Óptométrica i Oftalmológica dotada dels instruments de diagnòstic i tractament més avançats, tals com a instruments per a l'anàlisi del segment anterior basat en la càmera Scheimpflug, un biómetro òptic per al càlcul de lents intraoculares, un aberrómetro Hartmann-Shack o un tomógrafo de coherència òptica, entre uns altres.

Com a gran novetat en aquest màster, l'alumnat va a poder rebre seminaris pràctic-clínics en les instal·lacions de les millors clíniques oftalmológicas d'Alacant. Aquests seminaris seran impartits pels optometristas i oftalmólogos de les mateixes i en ells els estudiants rebran una formació pràctica i clínica de les tècniques i tecnologies més avançades en Optometria i Oftalmologia Clínica.

Però, a més, empreses del sector òptic cediran els instruments i productes de diagnòstic i tractament més capdavanters per al seu maneig i aplicació clínica i orga­nizarán seminaris pràctics.

L'alumnat podrà realitzar els seus treballs de finalització de màster en els grups de recerca de la UA o en els laboratoris d'i+D de les clíniques oftalmológicas d'Alacant.

L'alumnat del màster tindrà dret a la participació gratuïta en les Jornades de Transferència en R+D+i, que són OPTOINNOVA i la Jornada de SANTA OTILIA, que tots els anys s'organitzen en la Universitat d'Alacant i que compten amb la participació de grans empreses del sector i congreguen als millors professionals del sector optomètric i oftalmológico a nivell nacional.