Beques i ajudes per a l'alumnat del Màster en Ciència de Materials Estudis de la Facultat de Ciències

Logo Estudis de la Facultat de Ciències   Estudis de la Facultat de Ciències
Estudis de la Facultat de Ciències

Beques i ajudes per a l'alumnat del Màster en Ciència de Materials

1. L'alumnat del Màster en Ciència de Materials que opte per matricular-se posteriorment en el Programa de Doctorat en Ciència de Materials, podrà optar a una de les 5 ajudes que ofereix el IUMA i que cobreixen les despeses de la matrícula (fins a 1300 Euros) en el Màster Universitari en Ciència de Materials de la Universitat d'Alacant.
  2. Anualment, l'Institut Universitari de Materials oferirà la concessió de fins a 3 ajudes (dotació total de 3000 Euros) per a alumnat matriculat en el Màster de Ciència de Materials.

CONVOCATÒRIA: Ajudes d'iniciació a la recerca per a estudiants del Màster en Ciència de Materials de la Universitat d'Alacant:

Formulari de sol·licitud: Pdf   Word

Llistat provisional de sol·licituds admeses i excloses

Llistat definitiu de sol·licituds admeses

Resultats provisionals de la baremación

Resolució d'adjudicació