Per què estudiar el Grau en Matemàtiques en la UA? Estudis de la Facultat de Ciències

Logo Estudis de la Facultat de Ciències   Estudis de la Facultat de Ciències
Estudis de la Facultat de Ciències

Per què estudiar el Grau en Matemàtiques en la UA?

Els ensenyaments de Grau en Matemàtiques, adscrites a la branca Ciències, tenen com a finalitat l'obtenció per part de l'estudiant d'una formació general en Matemàtiques com a disciplina científica que el prepare per a l'exercici d'activitats professionals en les quals haurà d'aplicar les destreses adquirides. Entre aquestes activitats professionals s'inclouen de maneral fonamental la docència, la investigació en Matemàtiques, com també les  aplicacions a la indústria, l'empresa i l'administració.

De manera més particular, el Títol de Grau en Matemàtiques s'adreça a capacitar l'alumne per a la formulació matemàtica, anàlisi, resolució i, si escau, tractament informàtic de problemes que apareguen en camps diversos de les ciències bàsiques, ciències socials i de la vida, enginyeria, finances, consultoria, etc.