XIII edició: Presentació de la matèria Vibroacústica en el Grau en Física Estudis de la Facultat de Ciències

Logo Estudis de la Facultat de Ciències   Estudis de la Facultat de Ciències
Estudis de la Facultat de Ciències

XIII edició: Presentació de la matèria Vibroacústica en el Grau en Física

Col·loquis de Física (Ciència de Hui)

Jaime Ramis Soriano, catedràtic de la Universitat d'Alacant del Departament de Física, Enginyeria de Sistemes i Teoria del Senyal.

L'objectiu de la xarrada és presentar la matèria "Vibroacústica", assignatura optativa del 4t curs del Grau en Física, que també és optativa en el Grau d'Enginyeria en So i Imatge en Telecomunicació. Aquesta presentació es durà a terme en dos passos. En primer lloc es comentaran els continguts i l'estratègia docent que es practica en l'assignatura.

Tot seguit, i amb l'objectiu de completar la informació, es durà a terme una descripció d'alguns dels projectes d'investigació relacionats directamente amb la matèria i desenvolupats en la Universitat d'Alacant.