¿Què és un programa d'estudis simultanis? Estudis de la Facultat de Ciències

Logo Estudis de la Facultat de Ciències   Estudis de la Facultat de Ciències
Estudis de la Facultat de Ciències

¿Què és un programa d'estudis simultanis?

Els estudis simultanis no són un títol propi ni una titulació nova, sinó que, com el nom indica, permeten simultanejar dues titulacions i obtenir dos graus.

Per tal motiu, no s'elabora un nou Pla d'Estudis, sinó que es fa una oferta d'estudis que integra els continguts propis de les dues titulacions, tal com s'arreplega en els respectius plans d'estudis, i això és el que permet, a la fi, obtenir els dos títols de grau en cinc anys.

Els estudis simultanis del Grau en Matemàtiques (pla 2012) i del Grau en Física (pla 2017) es presenten com una oferta dirigida a l'alumnat que han començat a estudiar un d'aquests dos graus en la Universitat d'Alacant i que volen optimitzar la seua formacio cursant simultàniament l'altre grau.

Tant els dobles graus, com també els estudis simultanis de Física i Matemàtiques, es corresponen en l'actualitat amb els estudis amb més demanda a escala nacional. En la Universitat d'Alacant per al curs 19/20 els graus en Física i Matemàtiques ocupen el primer i el segon lloc, respectivament, en el rànquing de demanda d'accés, pel que fa a la nota de tall.