Grup d'Alt Rendiment Acadèmic (ARA) en el Grau en Biologia Estudis de la Facultat de Ciències

Logo Estudis de la Facultat de Ciències   Estudis de la Facultat de Ciències
Estudis de la Facultat de Ciències

Grup d'Alt Rendiment Acadèmic (ARA) en el Grau en Biologia

El grup d'Alt Rendiment Acadèmic (ARA) pretén reforçar el potencial dels estudiants més destacats des de l'inici dels seus estudis universitaris oferint part de la docència en anglès.

En el Grau en Biologia, el 50% de la docència de crèdits bàsics de la titulació, com a mínim, s'impartiran en anglès. S'ofereixen grups ARA en 1r, 2n i 3r curs. L'oferta és de 25 places en cadascun dels grups.

• Com pot l'alumnat del Grau en Biologia accedir al Grup ARA?

Sol·licitant-ho on line, mitjançant formulari electrònic que s'habilitarà en el moment adient.

• Més informació:

Fullet informatiu (Va, Es, En)

Servei de Llengües

Requisits

Com se sol·licita?

• Alumnat de Primer curs :

• Nota d'accés al Grau de Biologia en el procés de preinscripció.
  • Acreditació de coneixements de llengua anglesa equivalent al nivell B2, o compromís d'acreditar-ho a la finalització del curs 2020-21 (setembre 2021).
  • Alumnat de continuació d'estudis :

• Acreditació lingüística. Es requereix haver acreditat en la Universitat d'Alacant el B2 en llengua anglesa en cursos anteriors.
  • Rendiment acadèmic. No haver suspès en el curs anterior (2019-20):
  • 12 crèdits o més en matrícula a temps complet (matrícula de 48 crèdits d'ara endavant).
  • 6 crèdits o més en matrícula a temps parcial (matrícula de 24 a 47 crèdits).

L'alumnat que desitge rebre docència en un grup ARA haurà de:

• Fer l'automatrícula per l'aplicació informàtica de la Universitat d'Alacant: UACloud > Matrícula > Matriculació >Iniciar/modificar i, després,
  • Sol·licitar mitjançant formulari pertànyer al grup ARA. No s'acceptarà cap sol·licitud on line l'estudiant no ha fet prèviament la matrícula.

Termini: del 3 al 28 de setembre.

Si hi ha més sol·licituds que places s'elaboraràrà una llista d'espera. Si es produeix alguna vacant, s'enviarà un correu electrònic (s'atendrà a la nota d'accés al Grau en Biologia en el procés de preinscripció) per a oferir eixa plaça.

Termini: del 3 al 8 de setembre (Alumnat que ha aprovat tot en la convocatòria C4 en el curs 2019-20).

• En cas que hi hagen vacants, s'obrirà un nou termini de sol·licitud.
  • Finalment, l'alumnat rebrà un correu electrònic confirmant la seua admissió o no al grup ARA. A més, si la seua sol·licitud és acceptada, se li canviarà d'ofici al grup ARA en totes les assignatures en les quals s'haja matriculat.