"Marie Curie: una combinació excepcional de capacitat científica i qualitat humana". Extensión Universitaria Facultad de Ciencias

Logo Extensión Universitaria Facultad de Ciencias   Extensión Universitaria Facultad de Ciencias
Extensión Universitaria Facultad de Ciencias

20 de noviembre, a las 10:00h. aula 0001 - edificio Fase II de la Facultad de Ciencias

Haz clic sobre imagen para ampliar

Ponente: Pilar González Duarte

Llicenciada en Ciències Químiques per la Universitat de Barcelona (1967), Màster en Química per la Universitat de Michigan (Ann Arbor, EUA), Doctora en Química per la Universitat Autònoma de Barcelona, on esdevé Catedràtica de Química Inorgànica (1990).

És membre de l'Institut d'Estudis Catalans (Secció de Ciències i Tecnologia) des de l'any 2004.

Ha estat directora del Departament de Química Inorgànica (1977-1980) i coordinadora general de COU/PAAU de la UAB (1985-1990).

La seua tasca investigadora s'ha estès des de la química de coordinació fins a la química bioinorgànica.